Wednesday, February 25, 2009

TALI BENANG SULAM KING POWER

TALI benang sulam Tomman King Power, dihasilkan daripada gentian Dyneema untuk memastikan ia mencapai tahap kekuatan yang maksimum selain tahap sensitiviti yang tinggi serta mampu bergerak dengan pantas apabila ditarik.
Tahap kekuatan yang luar biasa serta tahan geseran membuatkan tali ini boleh membantu pemancing membuat balingan dengan baik termasuk teknik memancing casting pada jarak yang lebih jauh dan lebih lancar.Tali ini juga tidak mudah meregang dan ia dapat mempercepatkan lagi proses karauan ketika mendaratkan mangsa.
Didatangkan dalam pakej 10 paun, 15 paun, 20 paun, 30 paun, 50 paun, 60 puan, 80 paun, 100 paun dan 130 paun. Tomman - Elephant Big Foot TALI pancing monofilamen ini disifatkan memiliki tahap kekuatan yang tinggi walaupun dengan diameter yang kecil serta sesuai untuk digunakan untuk memancing dengan teknik casting.
Meskipun berdiameter kecil, tali pancing ini terbukti memiliki daya tahan yang tinggi tidak mudah rosak walaupun bertarung dengan ikan besar.Ia didatangkan dengan kekuatan 8 paun, 10 paun, 12 paun, 15 paun, 20 paun, 25 paun, 30 paun, 40 paun, 50 paun, 60 paun dan 80 paun.

No comments:

Post a Comment